15/5

fy så trött jag varit idag..har gäspa hela dagen å kännt som att jag vill somna..både jag å josefin var inga pigga...men de gick ju..hehe...men nu är de helg å de är skönt..heela helgen ledig..eller jag ska ju tvätta 7 på söndag så man måste ju ändå kliva upp tidigt..jaa men de gå ju somna om sen..hehe..
Satt och såg eruovison..var nästan spännande..hehe..både danmark å norge kom med så de var ju kul nu är alla våra grann länder med..men jag gillar danmarks låt den var bra...kul att även abribadjan elelr hur de stavas kom med..alla var ju svenskar där..hehe..norge är ju favorit tippad..han kan ju inte inte sen sjung han gal ju bara så man hör knappt vad man sjung...nä uch vilken låt..men jag ska ju sitta bänkad på lördag så klart de går inte att missa..hehe..
Lyssna på radio å då disskutera dom om att köpa sex..de var nån tjej som ringt in å sa en massa kom inte på..men hon tycker inte man ska lagstifta de för att skydaa tjejerna..eller nå sånt sa hon...hon tyckte att de var konstigt att varför ska man kosta för sex...men de är ändå lite konstigt igentligen han som betalar sex åker fast men inte den som säljer..fan i sånna fall ska de vara olagligt att sälja...igentligen vad är de för konstigt att ta betalt för sex..de är en tjänst...de är som jag som är innom hemtjänsten jag gör ju folk en tjänst..så varför ska man inte kunna ge sex som tjänst?...dom säger ju ingenting är gratis!om tjejer vill göra de..för de ska ju givetvis vara från egen vilja..så låt dom lika väl dom som vill köpa låt dom..men då borde dom betala skatt å anställningsbevis...för då blir de kankse svårar att ta dom mot sin egen vilja blir nog dyrt om dom ska börja betala skatt för tjejerna...folk vill olika!
jaja nog snacka om de..min karl har varit så gullig å städa hela lägenheten..han är ju som söt<3..nu tänker jag skrivar lite tidsraport för de jag jobba..sen kankse läsa min bok jag läser just nu pojken som inte fanns.skiit bra bok...
Tjingeling!

Kommentarer
sara

lilla gumman, sluta nu:)

2009-05-15 @ 22:27:45
URL: http://frookensara.blogg.se/
sara

haha du ha redan skönhet ;D



Jo, det gick väl bra.. var otroligt jobbigt att se daniel så ledsen. hälsa joakim!

Tack.

2009-05-15 @ 23:30:43
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!