12/11 Torsdag

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..för när man sitter å läser andras bloggar så försvinner ideerna som man hade tänkt...jag har många tankar..men vet inte riktigt hur jag ska skriva de..jag är mer en talar..men de vet dom som känner mig..jag kan babbla i evigheter..haha..sen har jag inte lust att skriva så mycke...

Men tänkte allafall berätta att jag har fått förlängning..för jag skulle bara få vara till sista November men fråga chefen idag och hon sa men klart att du ska vara kvar..så hon skulle förlänga de till sista Januari..wiii!..super kul!..jag tror fan är jag är fast nu!..Jonas sa till mig i sommras att han halkade in på ett bananskal..han började under en sommar och sen var han fast..å de så de känns för mig...men jag trivs jätte bra=)...men?..
de tar jag sen..men folk förstår nog varför de finns men...
trivs man på jobbet om man stannar efter man har slutat och prata länge å fika?!..hehe..

Sitter här å är mätt har ätit köttfärsås..tänkte ta mig en promenad och fara å handla, får se hur mycke man orkar bära men de finns en dag i morgon med..men jocke tjatar om toapapper..haha..

See Ya !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!