Torsdag 1/10

Idag fyller min kära farbror 50år!...grattis nenne!...får fara å hälsa på sen när jag kommer till lule=)

Dagarna är tuffa och de går upp och ner hela tiden..men han är tuff stig!..han har klara de ändå väldigt bra..och de som glädjer mig är att se hur familjen stötta varandra..oj så som är så bra dom kämpar och är mot varandra..de sånt här man vill se..och hoppas sen att när allt jobbigt är över att dom fortsätter så...när man sitter där så längtar man bara hem till sin familj...jag skulle så gärna krama min lilla pappa och min mamma..å jag saknar min storbror så mycke..oj vad jag skulle behöva dom..säga hur mycke jag älskar dom<3...men de vet dom..sen har jag ju en på köpet men du är som min syster..men sen våran lilla minsting..gu vad jag hade önskat att vi hade kunnat vara samlad till jul men tyvärr så åker ju micke bort då=(...Min bror och min pappa som jag ser upp till allra mest=)...å jag bruka skicka sms till varandra ibland som vi bara skriver "jag älskar dig brosan/syrran"...
Gu ta vara på varandra där ute..den familj man har..och dom vänner man har..!..ni är de bästa som finns<3..å vad de känns att jag behöver åka hem!...

Man har inte så mycke annat på hjärnan just nu än sånna tankar..men vi har försökt tänkt positivt..vi har spela yatzy ikväll med..förlora som vanligt!..men sen in fråge spelet vann jag!!..sen har vi sett Idol..jag vet inte..har inte nån direkt favorit...men jag fatta bara inte hur dom tyckte att tove var bra..hon var ju världelös!..uch så falsk!..förstörde en bra låt!

Jag bara älskar denna låt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!