Tatueringar !

Tatueringar är de bland de snyggaste som finns tycker jag!...å hur många som helst gör ju de..de är nästan mer unikt å inte ha tatuering..men de är många unga som gör de som inte änns är 18..jag tycker att de är lite väl ungt..man sätter ju åldersgräns för en orsak annars hade inte de funnits...så måste man tänka sig vääldigt mycke för när man gör en man ska ju ha den hela livet..aa men skit dessamma!..tatuering är snygg i viss mån..jag tycker inte att de är snyggt när man har fulla kroppen se knappt vad de är..nää uch!...när jag var yngre så var de populärt med tribels runt armen..inte snyggt tycker jag..haha..idag är de stjärnor som gäll..de är hur många som helst som har de..nå är de snyggt..men de är såå ut tjatat!...sen de här konstiga liknande på runt hela armen som måånga killar har..vet inte vad de kallas..min bror har de..!..inte snyggt!...men sen finns de mycke mer som inte riktigt är i min stil men kan vara snyggt!...
Jag har ju två än så länge min första gjorde jag för flera årsen minns inte när de var..en djävul i nacken..när jag såg bilden var han så söt blev kär i den direkt..vet inte riktigt varför!?...den ser inte direkt ut som på bilden den är lite omgjord..varför jag gjorde en djävul?..vet jag inte riktigt men jag gillade den..
Sen har jag min lilla Morf vid magen...om ni inte vet vad de är så se tecknade filmen Skattkammarplanet där finns den med..en liten söt rosa sak..de var bara jag!
Jag vill ha en till!..vet redan vad jag vill ha och de har jag vettat länge har haft den på dator ett halv år typ..men får se när de blir å göra den..man måste spara pengar..hehe


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!