Tisdag 1/9

Igår var jag och jocke så duktiga..eller jag brukar alltid vara duktig..haha..men jag fick ut jocke utan protest..Otroligt!...vi gick nå spår i skogen..de var lite jobbigt de var mycke upp för..
Sen när vi kom hem så la jag mig i soffan och såg film och jocke satt sig som vanligt och spela..vad ska man göra åt detta speleri?
men i allfall så var de legally blonde 2..har inte sett änns ettan men jag vet vad de är för filmer...de är en brud i min smak..haha..allt i rosa!..kankse inte samma sett som jag har då..men vi älskar då rosa!...den var faktiskt bra!..ja den är ju några år gammal men jag har inte varit så intresserad av att se den..jag tycker alla borde se den...för den har ju ett budskap..att de spelar ingen roll hur man ser ut eller hur osmart man är så vill man så klarar man allt !

Idag har varit en dryyyg dag!..jag har varit så trött heela dagen..jag vet inte vad de är med mig...men man fick ändå ett gott skratt på jobbet..haha!...så nu sitter jag här och har ont i nacken och funderar på att ta en promenad..får se om jag får med mig jocke idag med eller ej...

Kommentarer
Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

2009-09-01 @ 22:26:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!