22/4

Tänk vad man hinner göra när man kliver upp bra i tid=)
Först så tog jag och jocke en duch sen gick vi till arbets..jocke skulle skicka in nå papper..så var vi en tur på dollar och köpte lite grejjer som sköljmedel och dylikt.
Så gick vi på bolaget köpte nå ny öl och cider
Så sen var vi på ibbes och käka pizza som lunch/middag..super gott!..man blir så äkligt mätt!..jag är typ fortfarande mätt!..haha
Så sen så tog jag tag i diskhögen och har städa toan..det är så roligt å se resultatet=)..men de är just innan man ska börja som det är jobbigt..haha..
Så nu sitter jag här och ska snart dra iväg och jobba..skönt=)

Måste bara visa vad min kära fästman köpte till mig
Han köpte ett ljus med där de står "saknar dig" och en jätte fin text=)..han tänkte att jag skulle titta på den när han är utomlands..Så gullig han kan vara<3..men den har får nu stå vid stigs foto
Så gulligt att han bara göra sånna spontana saker=)..och jag såg inte heller att han handla dom sakerna=)

Love you<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!