22/1

Har ÄNTLIGEN fått kunna prata med min kära storebror..eller inte Micke men Lisa prata jag med..dom har som sluta blogga..å känns inge kul å inte vet vart dom är å så=( ..men dom är i Vietnam nu och dom har krocka med moppe och micke har gjort illa sig så han var tvungen att sy..så nu är han sängliggande stackarn=( ..de kan inte vara kul..men jag tänker på min storbror!och de är bra att de inte var värre!..tycker han borde komm hem!saknar han<3

Jag har blivit förkyld som faan!och fortfarande ont i halsen..hujja vill faan inte vara sjuk!..tänkte ta en promenad men jag tror jag skippar den..känner mig absolut inte pigg!...

Trevlig Helg!

Kom hem så jag får spöa skiten i airhocky :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!