4/1

Ja då är de ett nytt år!

ser jag tillbaka på de gamla så har de varit både bra och dåligt...träffat nya människor , kommit närmare vissa människor=)...har fått många nya minnen=)...mycke skratt=)...motorveckan var klart mest roligaste festen :p..sen hav vi haft jävligt kul hos marie=)..midsommar spendera jag med min bror=)..jag har varit i norge till storebror och haft jävligt kul=)påsken var jag i lule med mina kära vänner=)
men jag har mått jävligt dåligt också..jag har inte någon att vara med i lycksele..många tårar har fallit..
Men de jobbigaste är att vi har mist en av dom bästa<3...


2009 :
Finns mer på www.tellan.pixbox.se


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!