Helgen

Helgen bara svicha förbi det gick för snabbt.
I Fredags så fira vi Saras student och jag var på hur bra humör som helst!allt var hur bra som helst och god mat blev det och go tårta och trevligt folk=)tiden gick väldigt fort för jag vänta ju på min kära Marie som äntligen kom tillslut!Så jag och marie fick vara ensam en stund för jocke for iväg och hämta folk..så marie åt och sminka sig så öppna man första ölen *mmm*kall var den med. Så kom Lena som äntligen kom sig till lycksele!skit länge sen vi sågs..så kom grabbarna så vi drack svammla och sjöng helt super kväll=)vi skulle ju se Brolle men då surra vi så mycke så vi tillslut inte orka gå men det brydde jag mig inte om för jag hade dom jag ville vara med.
Som vanligt när vi ska festa hemma hos oss och jag har besök så ska dom självklart sova i våran säng..Lia han sov mellan mig och marie men jocke ville inte sova trångt så det sluta att jag och jocke sov i vardagsrummet..haha..men det är alltid mysigt när man sover fler i sängen..
Var lite bakis dagen men man kände sig väldigt sliten..haha..men så är de om man ska festa :p och köket såg för jävligt ut!men så går det när det bara är grabbar i köket å ska laga mat i fyllan..haha...så när jag vakna till efter ett så börja jag och diska och städa äver allt i bara underkläder...haha..jag okra inte ta mig nå kläder vad fan de är som att vara i bikini ju. Sen vart det bara lata sig i soffan och beställa hem pizza, det är det bästa dagen efter!Såg film och var allmänt slö..men jag och marie ville som ändå göra nå så jag tog mig nån öl och marie drack vin så begav vi oss till pubben som jag aldrig varit på. Det var jätte fint där och det var ändå folk där. Vi tog oss var sin drink, bartändern fick göra vad han ville till mig för jag visste inte vad jag ville ha men den han gjorde var inte så god..haha..så fråga han massa frågor..så kom det än och annan som surra så det var trevligt..
Men när vi går till pubben så står polishelikopter mitt på parkeringen utan fritidsgården och vi tänkte vad fan!fatta rätt snabbt när vi läste om att det hade varit mord i lycksele varför den stod där..
Såg sedan nån film som var helt sjuk!
Söndag vinka vi av marie på bussen sen var vi till Tallsjö där jag köpte nya sommar däck och jag fick prov köra Merca, aoutomat dessutom det var som kul=)sen så for vi in till Åsele och Nickes farbror bjöd oss på mat..Hur bra som helst!
Det var min helg det!..och det har varit så kul och haft Marie på besök!Tack Marie för i helgen och tack alla andra som gjort helgen bra=)
Men jag saknar redan Marie men vi ses snart igen ju=)
Nu ska jag göra nå nytta här hemma som att rensa kattlåda och städa lite..sen ska jag och Vanja fara och träna.

Kärlek <3
Också kärlek..hahaSöt Lena

Så här får man dit däck eller vad gör dom?haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!