1/3

Det är redan tredje månaden på detta år..shit vad det går!

Det har varit så trist väder idag!..å de är inte kul att köra kan jag säga..å vi som inte har garge till bilarna..dom är täkta med is..man ser typ inge när man kör..
Men har ändå varit ute på promenad med några av våra gammlingar=)
Sen var de bara hem till ett stort berg med disk..tur jocke hjälpt mig å ta toan och tömde kattlådan..sen dammsugat lite..

I natt har jag sovit såå bra!..har sovit i egen säng i varadagsrummet..så skönt att sova själv..haha..men jocke snarkar så jag får som ingen sömn..men ändå har jag varit trött idag..och är de nu också men jag har haft sån huvudvärk!..jag hatar de!..men nu har den lugna ner sig..

Å nu har jag suttit i telen hur länge som helst..jag som tänkte sova en stund..men hann inte lägga mig förren Anna ringde å vi surra en stund om allt möjligt..de är så kul när hon ringer å veta att någon tänker på en=)..sen har Klotski ringt två gånger..men han ringer mig ofta:p..jag borde bli bättre på att ringa till folk..så skärpning Maria!..så har alldeles nyss prata med pappa som satt å körde bil i ovädret..hujja!..dom har sportlov nu dom jäklarna så dom ska åka till arjeplog å åka slalom..vill också!!

Nä nu ska jag prata lite med min älskade vän Tove som jag äntligen får träffa efter mer än ett år..gu så jag längtar till nästa vecka!!

Jag har massor med Hemlängtan!


Bästa Bilden !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!