23/3

Jag känner att jag bara mer och mer blir deprimerad...å jag vet inte varför!!?

Jag har så ont i nacken så jag svettas och on i huvudet så jag bara vill gråta!!
jag vet inte hur jag ska få bort värken och all problem i nacken...jag håller på bli galen!!!

Å värsta happy bloggen jag är då..jag borde bara skratta å var lycklig ny spännande saker som händer..icket!!..men jag har fått svara från syon och dom ska skicka mig kopia av mina betyg..har ju som lagt bort dom jag vet ej vart dom är men nu ska lule skicka dom..å sen blir de då boka tid på tannberskolan för att fixa slutbetyg..Äntligen!

Vi har ätit så god middag..fläskfile med klyftpotatis och en god sås som jocke gjorde å så kokt brocolli..mm så gott!!..

Nä tror fan jag tar en promenad se om jag börjar må nå bättre.

Kommentarer
Sophie

Tack Tellan :) Det är alltid roligt å höra att man är duktig då blir man bara mer motiverad :D



Asso mitt mål är ca 10 kg, jag vägde ju 69 för två år sedan ;D fast jag blir nöjd om jag går ner ca fem :D

2010-03-23 @ 20:14:38
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!