Farsdag=)



Så man får slå en extra tanke till lilla pappa..min pappa..den finaste och bästa pappa i världen!
Tänk hur mycke du ställt upp för mig och ställer fortfarande..Du har gjort min uppväxt till den bästa..bort om all mobbning och all skit som varit under min skola så har du alltid gjort det att jag mår bra=)..det var du och jag..Du tog med mig överallt när jag var liten...Och alla sportlov som vi var borta en hel vecka med snowboard och skidåkning..det var den bästa tid!Oj vad kul vi haft det..och alla sommrar vi varit i väg på olika ställen...Tänk vad mycke pengar du lagt ner och spara för att hela familjen skulle få åka iväg tillsammans..
Tänk vad rädd du varit om mig..du var sträng mot mig och hade tider..men idag uppskattar jag det mycke..du var bara rädd om mig och du kom alltid och hämta mig..
Det är synd att vi inte gör så mycke tillsammans längre alla har som sitt..men man försöker så gott det går...men sak hoppas vi alla i famlijen kommer göra och det är att åka till Alperna..det är din dröm och det hoppas jag kommer till uppfyllelse..Och hoppas vi hinner ta en till sommar utomlands tillsammans...
Du har gjort så mycke för att vi ska ha det bra och det har vi haft!
Jag älskar dig i massor pappa<3
Jag kommer alltid vara pappas flicka!
Hoppas du får en toppen dag och du har på dig t-hirten jag gav dig hela dagen..haha:p
Puss på dig <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!