6/9

Skönt att helgen är över!!..jag har jobbat två delad dagar i rad och det är lite drygt..visst det är skönt att åka hem någon timma och vila men tar som ändå på kroppen..dom som jobbar sånt vet nog hur det är..så igår kväll så titta jag och jocke på nån film på tv och åt nå godis och myste..sen var jag så jäkla trött så jag sov sen..skönt som fan var det..haha..men jocke väckte mig och tvinga mig hjälpa han upp med tvätten..så jag tog på mig bara en morgonrock och gick som en Zombie..haha..så jag har sovit väldigt bra kan jag säga:p
Jag ställde klockan och hade tänkt vara dukig och kliva upp och gå men jag var så trött och slut så jag orkarde inte..jag tar nog en lång promenad hem istället.
Idag har jag varit och klippt och färga håret..och min favvis klippte mig, hon är så gullig=)
Jag är jätte nöjd som vanligt..haha..men det känns ovanligt men kommer det nog göra i några dagar innan jag vänjer mig..:p
Och nu får jag börja äta själv igen=( ..Jocke börjar nämligen med cmmabridge igen och jag hoppas så gärna att det ska bli bra denna gång och han får glöd för att träna..
Nä nu ska jag ta och duscha kroppen och sen äta för sen blir det jobba


Min nya frilla :


Kommentarer
Frugan

Vad fin du blev i håret gumman :)

2010-09-22 @ 17:28:50
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!