11/4

Helgen har varit väldigt bra faktiskt=)..Vi var och fira Jockes lilla syster Sara som fyllde 20..Så de blev massa go mat och tårta=)
Sedan tvätta jag..Jag var väldigt sugen på dricka öl..men Jocke drack så då besluta jag sen att jag skulle vara chaffis..jag orka inte sitta hemma..å Sara hade fest sen på kvällen..
Men då kom Lia för att lämna borren han lånat av Jocke och då sa han att han kunde köra..så då vart jag lycklig! Så de blev staiol och köpa tre halvor..de går alltid ner om man inte har något annat:p..Så vi for till Saras fest och drack och prata med folk=)Lia kom sen å börja dricka med ossrä=) träffa trevliga människor..å jag blev stående länge å snacka med en kille..för väldigt stor del av kvällen så höll jag mig till killar..haha..men dom är lite mer fart i..haha..som jag:p
men den varade inte så länge festen för folk var tråkiga och stack till hotellet..
Så jag och Malin börja städa lokalen..ja vi grov städa och ställde tillbaka borden å så..Vi var så duktiga vi svägeskor=)
Så fick jag prata med Malin ordentligt den kvällen, för vi har om aldrig riktigt prata med varandra så mycke..Och de kändes så bra, prata om hur man känner och så..Jag gillar Malin hon är en bra tjej=)
sedan lämna vi av sen Malin på hotellet..vi for hem..vi orkade aldrig ut..
Lia följde med oss=) så vi fortsatt drack hemma hos oss..men jocke var inte vaken så länge..men jag å lia höll på till halv fem..Och fy så jag fick skratta..haha!..han var väldigt onykter och han åt som en häst..haha!..ja de var de bästa på hela kvällen..man kan ha väldigt roligt med Lia=)
Det blev inte många timmars sömn där inte..men jag var ändå pigg och mådde hur bra som helst..men de var för att jag höll mig på mina tre halvor..haha!
Men de var en nice kväll=)

Idag har man fått vila upp sig=) mycke skönt!..De blir jobb halv tre till halv tio=)
Å jag är fortfarande inte frisk!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!