3/4

Nu har helgen passerat=)..Jag har jobba hela helgen lång..jobba kväll fredag=) så gjorde typ inte ett skit på dagen!..igår lördag så jobba jag från morgon till halv fem..och idag har jag jobbat delat..jag har hunit med och handla..sett på så ska de låta som jag missa i fredags..brolle var med..å jag bara diggar han!..Jag bara smälter när jag ser han!..haha..Sen gjorde vi goaste middagen!..hade köppt entrecote i veckan så gjorde den med pommes för vi hade inge potatis..Typiskt! och en vitvinsås..Fy så jäkla gott de var!!..å det bästa att jag får med mig det till lunch i morgon!:p
Men det har gått så bra å jobba..dom är så go allihopa både dom jag jobbar med och pensionärerna..Jag fick en kram av en av dom idag=)
Annars händer de inte mycke alls..känner att jag inte har så stor blogg lust..
Men kan säga att min hals har lagt ner i helgen..jag har har varit fruktansvärt hes..både jobbarkompisar å pensionärer, och sen jocke å klottan har skratta åt mig..haha!..det låter för jävla kul:p..de är nästan coolt å vara hes:p..men det är bara de jag har ont i halsen och nu på kvällen har jag börja hosta..men jag ha blivit bättre med talet nu under kvällen..men ibland skär de sig..haha!..Vi får se hur det låter i morgonbiti:p
Så har jag nu klicka hem en mini pc i Rosa!Snacka om Lycka!..Gu vad jag längtar tills jag får den!
Nä nu tänker jag gå och lägga mig..ska upp och jobba hela dagen i morgon med=)
God natt!

Denna ska bli min snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!