Minns

Jag drömde om dig i natt vännen=)..jag drömde om när jag var sist till Lule så åkte vi snowboard..Du hade dina mönstrade täckbyxor som jag diggade så mycke..du hade dina solbrillor men de var inte så mycke sol..men de skyddade ändå ögonen lite tyckte du..du slapp allafall snö i ögonen=)
Jag minns hur befriande vi tyckte de var och åka!..De var ett bra tag sen vi hade åkt..
Vi skratta och prata=) Jag kan fortfarande höra ditt skratt..
Hade jag veta att de var sista gången jag fick se dig hade jag krama dig så hårt att jag aldrig velat släppa taget!
Du vet att de här med hyra stuga kommer jag fortfarande göra och de ska jag se till!..Du är väl med oss då va?


Du minns väl den där gången vi var och festa med mina syrra hos hennes kille..Pontus var med då också som var din vän=)...vi drack en del å jag vart ganska så mycke onykter..vi gick in då till stan från midskogs..jag minns inte riktigt allt och inte du heller..vi käka på max och du bjöd mig..sen såg du till att jag kom hem ordentligt..du ville inte lämna mig..Minns du att du sa att jag skulle få sova hos dig men vi träffa pappas tjej så jag åkte med henne..du var så mån om mig!
Dagen efter fatta vi inte riktigt vart dina pengar men du var säker på att du bjudit mig på mat..Vi garva!
Visst minns du de?

Minns du när vi var på storsand och festa och jag för första gången fick träffa din vän pontus och han strula med Emma..vi garva åt han..han var nöjd!..haha..visst minns du de?

Minns du när jag ringde när jag var på väg till Lule..jag fråga vad du gjorde å du sa att du läste..du berätta även att du börja plugga..Jag skratta och fråga om du slagit i huvudet!..du skratta och sa "Ja visst är de inte jag, de är inte likt mig".. Visst minns du de?

Minns du när ni var grabbarna å hälsa på mig i Lycksele..Vi hade så kul!..vi flumma som fan!..å Leo köpte 7 pizzor som vi glubska i oss..Vi skratta åt leo å fatta inte att han beställt så många..Visst minns du de?

Jag visste att jag alltid kunde lita på dig ! Vi hängde inte jämt men när vi träffades så hade vi hade alltid lika skojj=)
Du var en underbar vän! Och jag kommer saknar dig så mycke!
Jag Älskar dig min kära vän!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!