Veckan

God Morgon!
Jag har aldrig skrivit i bloggen på morgonen förut:p eller ska man säga att man aldrig skrivit så här tidigt..haha:p
Jag tänkte jag skulle göra ett litet av tryck:p

Annars så i veckan..
Igår jobba jag och hade utbildning om demens som var väldigt intressant..det finns typ 100 olika sorters demens..nästa gång är på torsdag så den missa jag tyvärr..
Sedan efter jag ätit hade jag möte på tjej jouren=)
När jag kom hem så såg jag lite bigbrother och sen packa och tanka micran för jocke ska den nu när jag far bort..å han har typ inga pengar..men han köpte ju tvn denna månad så:p

Idag jobbar jag till 12 sen drar jag iväg till Lule! Äntligen!..Som jag längtar!..så lär väl träffa mamma å kankse klottan..å bara ta de lugnt=)

På torsdag blir de begravning=(...för att ta ett sista farväl tills vi ses igen..Å de kommer vara mycke kännslor kan jag tänka mig..Jag är väldigt nervös men samtidigt så känns de bra för man kommer träffa alla gamla polare..och plus att min älskade hjärta Tove kommer finnas vid min sida..de ska bli så skönt å träffa henne å krama henne..Jag längtar så mycke efter henne!
Sedan komme vi vara på vårat gamla ställe Uh där vi alla hängde förut..få prata å minnas och kankse träffa nån som jobbar där som man känner igen..

Helgen kommer bestå av massa festande och de ska bli så kul!!!

Det är stort sett min vecka=)..Ska bli mycke skönt och komma hem! Jag stanna i Lule tills på tisdag eller onsdag så de blir en lång vistelse men de är bra de känns som om de behövs=)

Nä nu ska jag börja dra mig mot jobbet snart men vi hörs sen..kommer nog inte skriva i bloggen när jag är i lule:p
Sköt om er!




Kommentarer
från en tjej som också heter tellan

hej! jag heter också tellan!!!

fast njaaaa......... jag kallas för tellan fast jag heter therese!!! <3<3<3



vi har alldrig träfats förr!!! det e de som e så roligt

2011-04-15 @ 14:52:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!