23/2

Jag har haft så enormt sjuka drömmar dom senaste nätterna..jag fattar inte!..I natt har jag haft svårt och somna mer än vanligt..
Har idag jobbat bara till halv tre=)..mycke skönt!..gick till fotolkclick för att ta bild till "leget" vi har på oss när vi jobbar..men hon hade inte tid så skulle prova igen i morgon..
Å min pärla har vi fortfarande inte hört nått av..jag hoppas , hoppas den hinner blir klar till nästa vecka..
Mötte Linda som jag surra med ett tag..har haft huvudvärk idag med..!..tog mig en treo och sov en timme sen var det över=)..Jocke jobba över så jag har varit på vatten gympa och sen blev det frasses..hade verkligen ingen ork och göra mat någon utav oss..
Nu sitter man här trött efter badet..men tur man är ledig i morgon=)..får se vad man hittar på då=)


Du som kommentera idag och skrev Grattis och ursäkta jag skrev lite för sent, älskar dig får ju gärna skriva sitt namn...Jag funderar på vem det är men det måste ju vara någon jag känner väl..haha..





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!