Planer

Det är många som nu planera sin utlandsresa till våren eller sommar...själv är jag äkligt avundsjuk på dom som kan fara utomlands!!!..Jag vill bara skrika!..själv har man inte råd att åka...har inte varit utomlands sen typ 6 år sen..Så man vill inte änns kolla i rese tidingar för det är ändå ingen ide å drömma för man inte tar sig ändå inte nånstans!!..Så tänk ni som har tänkt åka hur lyxigt ni har de!..ååå jag hatar alla som tänker åka utomlands!! Alltså jag hatar er inte på riktigt..utan jag bara uttrycker mig så för jag är så avundsjuk!!
Men man har ju ändå fundera på vad man tänkt göra i år å lite planer har man tänkt å man får se hur det blir av med dom:p..om jag är ledig så kommer jag åka till stugan i påsk och köra skoter:p å Sen hem till Midsommar Om jag är ledig ja:p..sen har jag fyra veckor semester..å då hade jag tänkt resa till Norge till Brosan och sen ner till Örebro till Tove=) Så det kommer säkert bli bra för mig ändå även om jag inte har råd med en fet sommar semester i thailand:p
Men så fick jag ändå positivt i kväll=) Jocke har fått reda på att den 26 så ska han åka på en informationsträff i pite om skolan har sökt..å det är två grupper å om han kommer med den första gruppen så börjar han plugga redan i nästa månad i Februari..annars får han vänta till nästa år i Februari..Så jag Hoppas Hoppas Hoppas att han kommer in nästa månad=)..visst jag kommer ha det skit jobbigt att han flyttar för då kommer jag bli totalt ensam!men det skulle vara kul för hans skull! å den är bara ett år=)..Så är det världens chans för mig..Då har jag minns chans att flytta här ifrån å jag måste ta den för den kommer inte komma igen..Jag kommer bo kvar ett tag å jobba men sen till hösten kommer jag dra..ja om han nu kommer in detta år förstås:p...ååå fatta!..Jag är lycklig just nu!!kankse blir det detta år som det händer grejjer som jag verkligen får flytta det hade varit super!!Visst det kommer göra ont å lämna jobbet för jag trivs så bra..men jag vill ju uppåt å hemmåt..men det är två veckor innan dess så får vänta å se...
Håller Tummarna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!