Veckan

Nyårsdagen vakna jag upp i klotskis säng med marie bredvid mig..jag är pigg och inge bakis alls!kl är inte änns sju..kliver upp och min första syn är jocke som ligger på köksgolvet och snarkar sen titta jag åt vänster och ser nicke ligga på vardagsrum mattan och sover..jag fick mig ett gott skratt..det såg så roligt ut:p..ids inte vara uppe så jag gå och lägger mig i sängen i igen och sedan kommer klotski och läger sig med oss också:p Så snällt och låta mig sova i sängen hela natten=)
Sen spendera vi hela dagen hos klotski ser film och jag försöker få grepp om vad som hände under kvällen när mitten försvann:p..Sedan drog jag och jocke till mamma och åt lax med pressad potatis.*mm*så gott det var!for sedan tillbaka till klotski käka godis å bara lata..alla var rätt sliten:P..Men stina kom sen så det blev ändå att man tog sig en öl:p
Söndag så drog Jocke och Nicke till lycksele med bilen så hade ingen bil, surt!! Så Jag, Klotski ,Marie och stina käka pizza å såg film...sen var vi brudar så snälla å städa åt klotski!jag diska och marie dammsög:p...Klotski gick å decka i sängen sen så vi drog..så jag och marie traska till bussen och självklart så hitta jag nått denna gång:p 100 kr..yes där fick jag pizzan gratis..haha..jäkla så tur man haft nu å hitta massa pengar nu flera gånger:p..borde ha köpt mig en trisslott..haha..Resten av kvällen spendera jag hemma hos pappa=)
Måndag så for jag och pappa kolla på storheden..pappa kolla på tv och jag försökte hitta mig en tele eftersom sonyn inte mådde bra längre=(..snyft!å det blev ännu en rosa tele så klart:p så kolla jag på en ny vinter jacka för min är som typ 7 år så behövdes en ny och det blev en ny=)Den är fin!..sedan släppte pappa av mig på stan och jag vandra omkring och sedan träffa jag mamma=)hon hade lovat sen tidigare att jag skulle få nya skor inte för att hon behövde men hon ville så det blev ett par nya fina skor=)Tack snälla underbara Mamma!
Drog sen till byn och åt..Sedan så for jag till Anna i g-stad å hälsa på=)
Tisdag kom Jeanetten och hämta mig hos pappa=)vi gick på stan och kolla på rean och sedan fika=)...Jag gillar verkligen den tjejen!Fick ett bra samtal med henne..som fick mig och fundera...det var skönt att någon tar upp vissa saker och verkligen förstår hur man mår..Tack för att du finns!
Sedan så for jag till mamma och åt=) och sedan var jag på bio med Helena,Anders och Vicky och såg Trion i 3D...har aldrig sett 3D förut så det var en upplevelse:p..film var ganska bra..inte så mycke 3D efekter så var lite besviken...Det var som reklamen som hade fett nice med 3D..haha..men det var kul=)har inte varit på bio på flera år!:p Hade jobbigt å somna sen..det tar varje gång man ska åka hem igen till lyckesle=(
Onsdag så tog jag bussen kl 11 och var framme vid fyra så det var bara att gå direkt på jobbet..men man var inte taggad till å jobba kan jag säga..man blir trött av att åka buss..Fy trist å åka buss!
Torsdag jobba jag 8-15 sedan fick jag en go middag med köttgryta med ris och sparris..super gott!
Fredag var jag ledig:p..skönt med mjukstart när man kommer hem:p..så jag städa och diska å dona...
Det var min vecka=)
Den har varit underbar vistelse hemma i Luleå=)men det är det alltid..skönt och komma hem å få leva..skratta och inte tänka på så mycke å inte bry sig om nå problem:p
Nu ska jag ta mig nå frukost och sen ser man vad dagen tar sig=)
Mina inköpta saker:
Telen
Jackan
Skorna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!