5/7

Jag har verkligen inge bra sug till att blogga alls...
Men har lite och göra så tänkte jag slänger in ett inlägg allafall!
Jag har jobbat i helgen=) igentligen skulle jag varit ledig men en av tjejerna ville vara ledig för att fara på skelleftefestivalen..å jag som inte har nått annat för mig så..Å helgen har varit så bra! den har varit lugn och skön..helt härlig!..jag kunde till och med flexa hem på kvällen..=)
Igår jobba jag kväll och idag med=) så de är skönt med sov morgon för jag är inte ledig förren på torsdag så de begövs lite sovmorgon!
Nu börja jag verkligen längta efter semester!
Fast den har kännt som den skulle skita sig!..för nu kan jag inte fara till örebro heller för att Toves chef gett henne mega schema..Vi är sura bägge två!
men jag tror ändå inte de ska bli nå problem på semestern ändå även om de känns så..Jag kommer vara i lule=) och sen kankse stugan..Fundera också på om jag och Jocke skulle åka iväg några dagar typ Göteborg för där har jag aldrig varit, å bara få rå om varandra..men jag har som inte hitta nått än..
För sen far jag till Bulgarien=)!!..Jag längtar!..De kommer bli så skojj!
Annars måste jag säga att jag mår bra=)..min illamående har som försvunnit=)..fast den kan ju komma tillbaka:p
Nä nu ska jag äta frukost=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!