18/3

Idag är det fredag och jag har varit ledig=)..Jag har hunnit städa och diska..har också bytt i sängen, det är mycke skönt!
Har nu suttit å snacka med massa folk och tänkte snart bege mig å handla..
Ikväll så blir det bara ta det lugnt..det är premiär va så ska det låta så det måste man se!..skulle egentligen vara ledig i helgen men har bytt helg så jag jobba nu denna helg..För nästa helg fyller klottan år så då hade gänget tänkt komma hit..men då kankse Tove gumman hade tänkt komma till lule..så vill ju träffa henne=) men nu verkar hon vara osäker på om hon ska komma..men jag pochar henne till att komma!..Vill ha hit dig hjärtat!
Men det lutar mot att hon inte kommer=( ..men då kommer det bli kul och få besök..då blir det festa!
Men vi får se vad som händer..
Annars i veckan har det inte varit så mycke..jobba kväll onsdag..och torsdag jobba jag 8 - 15..orkade inte laga mat så for på frasse å sen träna..haha! bra där lilla Maria!
Måste berätta två saker..den första är att när jag kom hem igår så satt jag mig vid datorn å såg bigbrother..fick sms av jocke "tyst" fatta ingenting!..sen börjar klockan blir typ halv sex så jag börja undra vart jocke är..å inga pengar på telen fuck!ber klottan skicka till han..sen när jag kliver upp så hör jag nå ljud å de är snark ljud..tänker va fan katten kan inte låta så högt så kollar i vardagsrummet å där ligger jocke..Va!han har legar där hela tiden..å inte sakt nå..haha! fan vad vi garva! jag hade inte hört ett ljud av han..de är helt sjukt!
Sedan då när jag var å träna så var de svin mycke folk! shit vart helt paff..men det är kul att det kommer mer folk=) bland annat två karlar..har aldrig varit karlar som varit å träna med oss..så det var kul..å en var rätt biffig..jag tänkte att dom kommer tycka detta är lätt å typ gå där ifrån..men jävlar dom tyckte många övningar var jobbiga..Lilla jag med ölkagge orkade mer..haha! plus poäng till mig!..Så jag är nog inte så jätte otränad ändå..haha!
Men tycker det var rätt kul ändå!
Nä nu ska måste jag fara och handla!
Trevlig Helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!