Home sweet home

Vilken dag det varit på jobbet:p..har jobba så stenhårt..haha!..Rutan var sjuk så vi kunde inte ha våran mötes dag..men vi körde gruppträff och sedan en lååång lunch på Lorentus..ja vi hade svårt och bestämma oss vart vi skulle äta å sen var det typ fullt..men det blev bra som det blev..jag käka en pizza så jag var nöjd :p...
Sedan satt vi på eftermiddag och gjorde lite pappers å datagöra..samordnaruppdrag! sånt som man inte annars hinner=)
Sedan gick man på kvälls arbetet=) så denna dag har varit super nice!..men jobbar man med dom bästa så är det ju klart det går bra!..haha
Så nu när man komit hem har jag packat..å brädan blir med också!..Vi hade tänkt och åka på lördag så hoppas bara på att det blir bra väder..
Fredag så blir de mat och utgång..för min Hellan pellan fyller år i morgon=)
Det ska bli skönt å komma hem igen=)
Pappa är tyvärr inte hemma:(  Dom for till Arjeplog idag..Han sa till mig i telen att han saknade mig i backen när dom åkte i Storklinten..Söt pappa!!<3
Nä nu ska jag kolla lite bigbrother sen he sig i säng..för man ska ju jobba i morgon..men kommer nog flexa=)
Ha en Trevlig Helg!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!