R.I.P Anders Isaksson

Det var en sommar när jag hade gått ut första året på gymnasiet..sommarlovet hade börja..På udden inne i stan var där alla hängde och festa..Jag träffa lära känna mycke nya människor den sommaren..och de var då jag träffa dig!..Du var bara 14år gammal och ganska så liten..vi prata å hade kul och du blev då sen "lill Anders"..sen den sommaren blev du en vän.
Du var sån fin och underbar människa, du var alltid så lugn..
Det blev en del fester genom åren och sedan hängde vi alla på Uh..
Din bror kände min å det tyckte vi var lite coolt!..Världen är som liten tyckte vi..
Jag har så många fina minnen av dig!..Du var så mån om mig å jag var mån om dig..Du tog hand om mig flera gånger och såg till att jag alltid kom hem..Du fanns alltid där! även om vi inte hängde så jätte mycke med varandra så möttes vi alltid nån gång å prata alltid mellan jämna mellan rum..
För två veckor sen åkte vi snowboard i måttsund..vi tyckte det var så underbart skönt och åka och vi var lite nervösa över hur det skulle gå och åka för vi hade inte åkt på ett tag..men det gick ju super!
Vi prata om att dra en skidresa nån gång med hyra stuga nånstans å åka bräda=)
Vi skämta och skratta å du tyckte jag var sjuk i huvudet..Du sa "Tellan vilken jäkla pojkflicka du är"
Så sen efter två veckor så prata jag med dig en fredag kväll och du sa att du fått jobb och du skulle komma till Lycksele å festa nästa..
Det var sista gången jag fick prata med dig, Det var sista gången jag någonsin jag fick träffa dig!
På morgonen var du borta..
Det känns helt overkligt att du är borta, jag kan inte fatta de!
Jag känner en stor tomhet!
Jag kommer sakna dig som fan!
Men jag är glad över det 7år som jag hade dig som vän, Du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3
Vi älskar dig i massor!
Nu är bland himlens finaste änglar!
Vi ses min Älskade vän!
Det går inte beskriva hur ont det gör!







Kommentarer
Sophie

Jag beklagar :( Tycker det är så hemskt när folk dör, speciellt då det är unga som dör, hoppas han har det bra i himlen! RIP!!

2011-03-30 @ 00:49:23
URL: http://soffoos.blogg.se/
Lina

Han kommer alltid finnas i våra hjärtan. Det var fint skrivet. kram

2011-03-30 @ 02:40:32
URL: http://linow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!