Tidsfördriv

Vem är du? En pratsam och liten tjej på 24år

Attityd? Är en Kaxig och ärlig tjej som har båda fötterna på jorden

Du kommer från: Jag kommer världens bästa stad Luleå

Du bor i: Jag bor i hålan Lycksele i lägenhet med min katt och fästman

Ekonomi: Jag har så jag klara mig, men vill gärna ha mer!

Civilstatus: Förlovad med Jocke<3

Din bästa egenskap: Att jag är ärlig

Din sämsta egenskap: Att jag ibland säger för mycke:p och att jag kan vara lång sur

Kroppsdel du har mest nytta av: min hjärna så klart!

Jag sover: ganska så mycke när jag får chansen, Jag sover gärna länge!

Tror du på något?: Att jorden kommer gå under en vacker dag

Gillar: När livet går bra, att skratta, vara med vänner och familj, musik

Ogillar: Orärliga människor, Onda människor, krig , vapen och knark och människor som behandlar andra människor dåligt

Favoritfilm: Oj det finns en del men Salt, sagan om ringen, 300..mfl är ruskigt bra!

Favoritbok: Såld och gömda är ruksigt bra!

Senast köpta skiva: Oj det var är år tionde jag köpte skiva..Har ingen aning!

Senaste film på bio: Narnia 3

Bästa låt i världen: Beror på vilket humör man är på..Det är så svårt att säga det finns sååå många bra!

Senaste bok jag läst: hmm..Minns inte vad den hette

Skriver du dagbok: Om blogg räknas så ja

Bästa årstid: Sommar är bäst men vinter har sin charm :p

Älsklingsfärg: Rosa !!

Vad ville du bli när du va liten: Jag minns inte men jag ville nog bli flygvärdinna

Blev du det: haha!..nä det är som inte min grejj

Fobier: Spindlar, Höga höjder och Trånga utrymmen

Deppig eller glad: Glad är det bästa som finns, men jag ligger lite mittemellan jus nu

Värdesätter du ärlighet: Det är väl klart man gör! vem gör inte de?

Hur tidigt stiger du upp: Det beror på hur jag jobbar och om jag är ledig :p

Ikväll ska du: Gå på tjej jours möte

Hur många timmar sover du per natt: När jag jobbar och räkna från jag lägger mig i säng tills jag kliver upp är det kankse 7 men jag tar Oerhört lång tid på å somna, annars när jag är ledig så sover jag länge:p vet ej hur mycke

Vad gör du nästa år: Ingenaning!..Men hoppas på att jag har flyttat närmare min hemstad, Jag tar dagen som den kommer så att säga

Är du bra på att måla: Ja jag är skit bra!..haha!

Vad har du i MVG: När jag gick ut gymnasie hade jag inte ett ända!

Vad har du i IG: När jag gick ut gymnasie hade jag 1 IG i Projekt

Målar du naglarna: Det händer Aldrig !

Gillar du att laga mat: Nä fy så tråkigt! Men jag älskar å äta mat :p..haha!

Märkeskläder eller secondhand: Det bryr jag mig inte så mycke om


Vad gör du just nu: Väntar på att maten ska bli klar=)

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!