5/10

Härlig dag igår=))..Jobba till kvart i tre och sedan blev de fara till Sidberg och fira Bengt (jockes farfar)
Vi fick en god middag och sen åt vi en super god tårta=)..De var synd bara att jag vart så trött efter jag ätit middag så jag mest bara satt och sa inget..jag var som helt borta..vet inte varför?!
Så när jag kom hem så la jag mig i sängen direkt..Prata med jocke i telen och sov...klockan var då strax efter nio..Jag känner mig som en pensionär!haha


Och jag var då inte pigg nu på morgonen..har jobba förmiddag idag, med mycke och göra! men de är bra då går tiden så satans snabbt!
Så sen har jag ätit lunch hemma och försökt vila men icket gått!..Man har sån oro i kropppen när man vet att de finns saker och göra, som disken som bara växer..Ja jag får skylla mig själv! men har fan inte haft tid å diska..
Och jag har som ingen ork just nu..
Och så har jag nu tagit på mig och jobba ikväll nån timme..Men jag hade hellre velat bara ligga ner!
Ibland känns de som om de bara jag som ställer upp och jobba när de är kris..men de finns ju dom som gör de..
De känns som om man ställer upp och jobbar och folk vill byta pass hit och dit men att man inte får nått tillbaka..
Men just nu känns de som skit dessamma, jag är ju ändå ensam och har inget liv..
nä fan undra man ska ta sig nå och äta..japp kylen är tom..Har inte handla på en vecka typ..men jag har mat i frysen men som inge tillbehör och nu har jag körförbud på micran så har ingen bil..Och appropå bil så gick inte jettan egenom besiktingen, vi måste byta framruta..Dyyrt!!..kul jul
Jaa de känns som liite motgång just nu..men får försöka lösa sakerna eftersom
Nu mat! Hej så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!