3/4

Denna dag har känts lång! De börja redan vid tre i natt när lilleman vakna och ville ha käk men inte var han nöjd med de utan var fortfarande grinig och jag trött..Jocke steg upp till slut och försökte söva..de var verkligen inte lillemans natt=(..men jag gav han till slut mer mat och då somna han om..vakna sen om igen vid sex - sju nån gång och gav ännu en omgång..jag var så trött och lilleman också..Jocke smög och väckte mig för att säga att han far..Jag var så trött så jag uppfatta nog inte så mycke jag bara *mm, Lycka till*
Vi sov sedan ända till fem över nio..gu så skönt de var! Kom på att i skulle vara på BVC och väga Oliver så jag fort upp och klädde både mig och Oliver..Han satt mest och titta och skratta, lill hjärtat <3..Vi kom till och med i tid!
Denna gång så var han var han på kurvan igen så de var skönt=) Och jag berätta även att jag haft feber igen i helgen som var..Hon skulle ringa en läkare..Så jag hann knappt innan för dörren så ringde hon och jag fick en tid kl två.
Oliver sov skönt i bilbarnstolen och jag passa på att diska och äta=)
Och som tur var så hitta jag en barnvakt=) Faster Sara kom så kunde åka iväg :p hon klämde på magen och lyssna på hjärta och lungor..Sedan så tog dom massa rör med blod..Sedan fick jag fara till lassa för att fara på rönken och rönka brösten..Så i morgon bitti skulle hon ringa mig.
Sedan hem och göra middag och tog även promenad i den vackra solen=)
Ja, nu är man helt trött !
Och jag har fått surra med älskling innan operation men inte hört nå mer från han men svärmor hade fått reda på att allt gått bra men han har haft ont..Så han sover nog så får hoppas man kan hälsa på i morgon=)
Jag har varit lite orolig och sen inte fått prata med han känns inte helt bra..men jag vet att de gått bra så de är ju huvudsaken..
Nu sover lilleman i min famn och jag hade tänkt hoppa i säng jag med för jag är så trött !
Jag vill gärna ha morgon så jag kan få samtal både från läkaren och från Jocke !
God Natt !


Kommentarer
Lina

Hoppas att allt gick bra med dig och Jocke. Sköt om er alla 3 :)

2012-04-04 @ 00:07:27
URL: http://Metrobloggen.se/linow/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!