<3 Lycka <3

 
Jag är så Jäkla Lycklig just nu!
Allt känns så fruktansvärt bra just nu!
Jag trodde jag skulle få vänta i nått år till eller kankse aldrig gifta mig. Här sitter jag nu och ska få gifta mig nästa år med den finaste i hela världen<3 Jag vill verkligen dela hela mitt liv med Jocke, skulle aldrig vilja vara utan han
Jag blev så himla glad när han fria och mitt hjärta verkligen slog ett extra slag!
Nu känns de som hela livet är på plats som om det äntligen vänt,att jag får vara så himla lycklig! Nu mena jag bara inte de med giftemålet utan livet i sådan..Jag har haft de jobbigt och varit ganska negativ och nere men nu är verkligen livet som jag vill ha de<3
Och vi bli så glad också att våra familjer bli lyckliga med(nog för att jag inte trodde nå annat) Och alla andra också blir glada för våran skull. Tack för alla grattilationer och tack för er som finns för mig <3
Jag hade inte trodde de här, att jag fått leva men en kille som jag älskar så mycke och att vi fått en underbar son tillsammans som vi älskar mer än allt annat! och nu också gifta mig, De känns helt sjukt! Helt magiskt!
De känns konstigt att nästa år står jag där framme på alltaret, att de är min tur!
Livet är Underbart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!