Dagis plats

Nu har Oliver fått en plats på dagis=) De är med blandade känslor som är just nu..De känns spännande och kul att han får börja dagis där han kan busa hela dagarna men samtidigt lite jobbigt, att vara från han hela dagarna=(
Men de ska nog gå bra jag har ju redan hunnit jobba en del..Och så känns de lite konstigt att jag ska börja lämna han på dagis min egen son! Jag tyckte de var kul och hämta Amanda när hon var liten men nu är de min eget barn.
Sedan så tänker man o nej vad tiden går! 
Han fick först inte så långt bort där jag jobbar på Johan skytte men då ringde dom förra veckan och sa att vi får börja på Norrskenet som vi har sökt så de känns jätte bra!=)
Nu i veckan ska fara och hälsa på dagis, så de ska bli spännande!
Och den 4 Februari börja vi inskola han!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!