17/1

Vakna i morse med väldigt liv..ja som vanligt med andra ord..Men nu har dom skaffa sig en gitarr där på dagiset..Jajjmen!Och de värka vara populärt..De sjöng och spela så de dåna..och varför inte köra en sån passande sång på morgonen som en stamp låt..Jag höll evigt gå av! Fy fan så irriterat de var..de bara vibbrera i vägarna ta mig fan..Hade bara lust och gå och skrika till dom..Nä fröknarna är verkligen inte mina idoler..De känns som om dom inte har någon respekt alls..Som om dom gör så för att jävlas men de vet jag att dom inte göra..men men..får se om dom spelar på den i morgon med.

Sen annars idag har jag diska och tvätta och gjort lite läxa..ja de man ork till.
Sedan idag har vi varit på föräldrarutbildning..Spännande!Jag trodde man skulle kunna träffa fler mammor och lära känna dom men de sluta med att de var jag och jocke och en tjej till..Men de gick ju lika bra de med=)
Hon prata om andning och förklara hur de går till hur barnet tar sig ut genom bäckenbenet..Såg även två filmer en om anding och massage och den andra fick man följa två tjejer genom en förlossning..
De var intressant ochlärorikt..Till och med Jocke var faccinerad hur de går till och vad vi kvinnor går egenom..
Ja de är helt otroligt!
Jag har som ändå varit ganska så lugn innan men efter filmen så blev jag bara nojjig! Men ska försöka tänka att de går bra för de är ju så många kvinnor som går egenom de.
Hon är så duktig barnmorskan våran och verkligen är bra på förklara allt=))
Så de blir tisdag nästa vecka igen på träff=))
Annars har jag inte hunnit mycke mer..blev en sen middag idag eftersom de höll på i två timmar..så de fick bli nå snabbt som pizza :p..hehe

Nä de blir väl sängen snart

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!