15/5

Ja denna dag har känt så otroligt lång!
Och den har inte varit så specielt bra=( Ja bort sätt att jag varit sjuk alltså!
Jag vakna i morse och allt var som bra=) Åt frukost å allt kändes så bra..Myste med Oliver och han surra på=)
Gav han mat och han somna sen..å då börja jag känna mig små frusen och trött så jag gick och la mig..men efter ett tag börja jag tog frysa så låg och hacka tänder..Till slut så gick jag upp för de gick inte sova så jag ställde mig i duschen ett bra tag å jag kände mig inte pigg alls! Jag börja må lite dåligt och kände mig lite svag..Gick och la mig i sängen igen och kolla tempen..Men givetvis hade jag feber igen! Så jag fråga Jocke om han kunde komma hem å de gjorde han..Å då kom Sara hit och tog hand om Oliver, Tack fina du <3
Vi for då till vårdcentralen och tog blodprov, men jag vart helt yr och kände att skulle nästan svimma när jag skulle gå ut därifrån usch så obehagligt! Jag må ha tagit massor med prov men jag hatar verkligen blod! Jag får panik! Jag vet inte varför men de är min skräck..
Fick även kolla hur hjärtat jobba och jag fick prata med min läkare..Hon har ingenaning vad de kan vara! Och jag hoppas dom kommer på vad de kan vara
Sedan kvart över tre for vi och vägde å mätte lilleman=) Han växer så bra och de är ju bra de! Han fick också sin första vaccition en spruta i vadera ben samtidigt..Han skrek men när Jocke tog upp han så var allt bra igen=) Jag tyckte han tog de ganska bra ändå=) Får se nu om han få nå feber..Får hoppas han slipper!
Sedan käka vi middag hos svärmor=) men jag kände mig inte så specielt social..Jag var bara mest trött..Så när jag kom hem så la mig direkt och har sovit i flera timmar och proppa massa alvedon men febern gav inte med sig alls! Men nu jäkla så gav de med sig så nu har jag ingen feber och jag känner mig piggare tack och lov=)
Men jag har legat och svettas som en gris! känns som man svettas bort :p
Nu sitter jag här och fundera på om man ska hoppa i säng snart för i morgon kommer min kära mamma till Lycksele <3 De ska bli skönt och träffa mamma=) Hoppas bara inte febern kommer tillbaka bara!
God kväll på er!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!