Kroppen



Man är ofta som människa aldrig riktigt nöjd med sitt utseende och de är inte jag heller..Jag har inte så bra självförtroende och därför blir man inte nöjd..Visst jag har aldrig varit "fet" i mitt liv men jag har ändå aldrig känt mig smal heller..Jag kan tycka att man ska ha lite kurvor..
Jag skulle gärna vilja få bort lite fett på sidan som hänger ut..
Men efter graviditet så får man räkna att kroppen inte riktigt är den samma..Och jag har absolut ingen panik heller och ändra på de heller..Varför ska man ha de?..Jag går mina promenader och tar de lugnt och njuter av att vara mamma=) Träna de hinner jag sen
När man ammar så går man ju ner en del och jag har princip gått ner all gravid vikt..Men man är ju så hungrig hela tiden när man ammar så man skulle kunna äta hela dagarna och jag är så söt sugen också så jag går lite upp och ner i vikt nått kilo så där..Men de kommer en tid när de går över=)
Och egentligen mår jag ju bra och så man borde peppa sig mer att jag duger för den jag är!
Visst att vara för tjock eller för smal mår ju inte man så bra över men så länge kroppen mår bra så är de okej..För alla kroppar ser ju olika ut
Så därför lägger jag upp denna bild, Så här ser jag ut och de är helt okej !

Kommentarer
Sara - Mamma i Juni

Sv: Tack för inbjudan! :D Kommer gärna på middag någon dag eller bara hälsar på. Vi får höras!

2012-05-07 @ 13:26:53
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!