Älskade Barn

Har suttit och stoppa in massa bilder i hans album som han fick på dopet=) Jag har suttit länge och sett på dessa bilder..Han är så underbart fin våran lilla kille och Kärleken är helt obeskrivlig!
Att få barn är det bästa och största man någonsin kan vara med om! Han är värd mer än alla pengar i världen
Jag har också suttit och klistra in bilder och skrivit i hans bok=) Oj så tiden för fort! Önskar man kunde stanna tiden  en stund..Man hänger inte med! Tänk när jag fick hålla dig första gången, Känsla är obeskrivlig! att bara hålla om dig och titta på dig
Mycke har hänt under dessa månader med både med mig själv som har varit mycke sjuk och det lätt till man varit trött och slut och hormonerna som spökat och haft det jobbigt i vissa perioder..Man önskar man slapp allt de där! 
Oliver har vuxit och utvecklas=))Första gången han log, första gången han vände på sig, när han började krypa..Alla stunder man legat och titta och lukta på han, att ha han tätt in till sig..Kärlek!<3 Och vi har gjort en del saker på denna korta tid..Vi har hunnit fara till Luleå några gånger och varit på mycke äventyr :p Vi har åkt tåg och hälsa på min älsklade Tove<3
Underbara minnen!
Det är underbart att vara mamma! Just nu skulle jag kunna vara hemma hur länge som helst!
De har varit lite svårt och skriva och komma ihåg allt men man har fått med det mesta :p och fler fina minnen och mer kommer skrivas i hans bok om hans första tid
Mamma och Pappa Älskar dig <3 <3
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!