26/4

God kväll Fredag!                                                                                                                                             Denna vecka har gått så fort! Jag börja denna vecka med att jobba kväll. På dagen myste jag och Lilleman och sedan tog vi oss en promenad till dollar.                                                                                                                       Tisdag Och Onsdag så jobba dag. Tisdag kväll var jag och träna men kände att de inte var så bra för jag har varit förkyld i veckan så ides inte träna Onsdag utan for i stället till Lyckan till Jockes systers familj och Oliver fick leka med sin kusin=)                                                                                                                                                       Vi snacka lite bröllop=) Snacka om jag börja tok längta! Sara, Malin och min syster Johanna är mina toastmasters=) Jag är så himla glad att dom ställer upp så det kan ju inte blir mer än bäst! Ååå de känns så himla långt bort just nu! Men vi få ta och njuta av sommaren först.                                                                                             Men de kommer bli så underbart<3 Alla nära och kära sammlade på min och Jockes dag                                     allafall så jobba jag kväll igår och på morgonen så myste jag och Oliver i sängen för sen somna ett tag, Så mysigt! Sedan så gick vi till dagis och Oliver fick leka en stund och Jag satt på utvecklingsamtal, lite pirrigt kändes de första gången måste jag säga men de gick så himla bra och man bli så glad i hjärtat av orden man fick höra. Jag är så himla stolt över han <3                                                                                                                                   Idag har jag jobba hela dagen och sedan har Jockes syrra med famlij plus Olivers farmor hit=) Så Oliver och kusin fick leka idag också=) For sen och träna och de kändes mycke bättre nu, jag orkade mer och de gjorde inte ont i hjärtat. Nu har vi haft besök av Krillaz och Fredrik med tjej och surra en stund så nu ligger jag i sängen och ska sova så god natt på er och trevligt helg!

 

 

 


Kommentarer
Sara - Mamma till Elvin

Sv: Det förstår jag! Blev ju skitsnyggt. Ja det kommer bli en riktigt fin dag :)

2013-04-28 @ 09:01:06
URL: http://frookensara.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!