5/7

God morgon!
Ligger här i soffan och vi sitter och ser på barnprogram.
Vi var ju med Oliver till vårdcentralen i Tisdags och där så misstänkte dom att han kunde ha halsfluss och öroninflammation, stackarn! Inte så konstigt att han har ont och varit grinig. De var en jäkla tur jag tog beslutet att inte skicka han på dagis. Jag såg att de inte var bra med han:(
Så han fick pencilin utskrivet.
Och blir han sjuk så blir han verkligen sjuk. Han är som sin mamma.
Men de var ju trist när vi vänta besök.
Men vid halv tre kom dom Isabelle och Klotski:) Vi for och handla mat och gjorde sen middag. På kvällen satt vi på balkongen och tog nån öl och surra. Så de vart ganska sent innan man la sig i sängen. Onsdag så var de Inge vidare väder de regna mellan åt men Oliver var redan av lite piggare av pencilinet. Men vi bestämde att ta en promenad och sedan en sväng på dollar. Sedan gjorde Klotski mat. De vart jätte gott:)
De blev en öl sen också:p
Senare så såg vi film och åt massa gotta. Såg en äcklig film:p vart ganska sen kväll också :p
Igår så var vi bara inne innan sedan på eftermiddag lämna av dom på busstationen.
Passa på sen och träna efter jag ätit middag.
De har varit så mysigt och få rå om dom <3
Synd att Oliver inte var frisk och att de var dåligt väder så vi inte kunnat göra så mycke men de har varit väldigt trevligt ändå med massa skratt:)
Tack kära ni för att ni kom!

Jag har inte jobba på hela veckan eftersom jag varit hemma och vabba så man känner sig lite lat och slö men går på att jobba idag. Jobbar kväll och sedan jobbar jag hela helgen.
Men innan jobbet idag så far jag och Oliver upp till Sidberg för att fira Jockes farmor som fyller år. Dom ska fira i morgon men eftersom jag jobbar då så far jag upp idag:) Oliver blir bara bättre och bättre, mycke skönt!
Och ned räkningen har börja, de är sju dagar jobb dagar innan semester :)
Trevlig helg på er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!