14/6

Hej:)
Såg på mitt förra in lägg att jag skrivit helt galet på datumet vet inte riktigt vad som jag tänkte,hehe
Denna vecka har varit bra med massa jobb!
Söndag jobba jag delat så då var vi på kalas:) Så har jag jobba ända fram till Onsdag. Så på Torsdag när jag äntligen var ledig så höll jag på städa i lägenheten och riktigt städa! Jag rensa bland Oliver leksaker och fick ihop en säck som ska ned till förrådet.
Sedan gick vi in till stan och köpte en present till Olivers kusin:) En lugn och bra var de:)
Sedan har jag hunnit med att träna också men de är svårt att hitta tid för träning för antingen jobbar man eller så spenderar man tillsammans med sin son och sambo men man hinner med ändå.
Nu sitter jag och laddar för att jobba ännu en helg, jag är inte speciellt taggad känner jag vill ha lite ledigt så hoppas denna helg går fort men de brukar de göra.
Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!