19/6

Hej:)
Nu ligger jag i soffan hos pappa och tar de lugnt.
Jobbar helgen gick som sakt fort men de var skönt när den var över!
Så Måndag var jag ledig så då städa jag och baka och till och med färga håret man är som effektiv ibland, hehe! Sedan på kvällen så kom Jockes familj och släkt hit och fika, fick många fina presenter så jag var så nöjd och glad! Och igår fyllde jag år på riktigt så då fick jag frukost på sängen och en present av min käresta<3
Sedan kom Jockes Tremännig Anna hit och även Layal med hennes flickor:)
Så tack alla fina ni för att ni kom och fira mig jag är så glad och tacksam!
Sen jobba jag kväll så de var en super bra födelsedag:)
I dag har vi packa och sedan i bilen upp till Lule:) Vi har hunnit vara förbi gravarna här och sen till mamma där jag fick presenter:) å sen till byn där vi ätit middag och även Maja och Sören var och åt med oss <3 Så har jag fått present här med:) så nu är de slut firat för i år, haha!
Så nu är man ganska trött så de blir nog en tidig kväll.
God kväll på er


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!