28/5

Hej hej=)
Nu är jag här igen :p
Jag har inte skrivit för jag har varit till Lule=))
Vi for Onsdag eftermiddag vid två hela famljen denna gång=) Men den här gången hade vi med oss ett stort släp för vi skulle plocka med oss brosans soffa som vi köpt av dom.
Vi vart framme vid sex nån gång så de blev en sväng först till byn och där vara Maja och Sören<3
Åkte sedan till mamma där vi sov dom två första nätterna.
På Tordagen så åkte vi på förmiddag till Jeanette och hennes lilla kille Douglas=) Vi prata och käka lunch. Sedan så var vi ute och snurra en stund med bilen för sedan plocka upp mamma på jobbet och vi for och handla. Sedan vart de midddag och bara var där och myste. Var en sväng till Klotski och surra med han :p
Fredag så var vi på Gylzaudden med vänner och sola och lekte av oss lite,hehe:p
De vart paltfest hos mamma=) Och kvällen spendera vi i byn.
Lördag så käkade jag lunch med Anna på stan och gick på stan en sväng=) Hon jobbade delat den dagen och som otur lyckas jag alltid pricka in när hon har jobbar helg :p
Sedan var vi och hälsa på Morfar en stund<3 Han vart så glad! Han tycker de är så kul och få träffa Oliver de verkligen lyser i ögonen när han ser han.
Sedan drog vi till Johanna ena min syrra. Vi var i lekparken där vi lekte med Oliver och surra. Efter de så drog vi till byn där Oliver fick käka middag med Maria och Amanda. Jag och Jocke fick en utekväll=)) Vi åt middag med vännerna på Harrys<3 
Älsklingen bjöd mig som en morsdagpresent<3 
Jag åt bbq rebs och tog även efterrätt tobleronefondue men jag dela med Hellan. 
Sedan drog vi på Olerys. De var super trevlig kväll med dom finaste vännerna<3
Söndag så var de Morsdag så då åkte vi självklart till mamma och fika och hon fick självklart en liten present.
Sedan packa vi ihop våra grejjer och hämta soffan och drog hemåt.
De har varit så himla bra! Vi har haft kanon väder också dessutom så de har inte kunna bli bättre!
Fullt upp har de varit=) Vi hann med en del shopping också och de mesta var till Oliver:p Fick sommarkläder vilket han inte ägde nå av.
Tack alla fina där hemma! Love you<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!