6/2

Hade väldigt lugnt och skönt på jobbet igår=)...så när jag kommer hem sitter Nicke och Jocke med musik och dricker öl...så de blev en lite jäger och redbull och två öl...senare kom några förbi å sa hej och snackade lite..så min tidiga kväll sluta kl ett..men de var hur mysigt som helst å bara chilla snacka å ta en bärs..
å jag tog mig till och med upp i morse å var typ inte alls nå trött..helt otroligt!
Jobbar delat idag så måste tillbaka å jobba igen..slutar klockan nio..så då får jag nog besök så blir de ta nån öl..för i morgon behöver jag inte kliva upp..hur skönt som helst!
Men har hunnit diska å städa så de ser ut som ett hem igen..haha..
sitter nyduschad och nyss ätit en super go Tip Top!..
ska nu börja göra mig i ordnig kankse fixa sig nå käk..

Ha Det Bra !


En helt Vanlig fredag !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!