8/2

Igår så var de en mycke lugn dag..gick inte änns ut!..höll på tvätta , diska och städa här hemma..sen fick jag go kyckling till middag=)..sen kom Ac och var här hela kvällen..vi drack nån öl prata käka chips och godis och hade de väldigt mysigt=)..vi halv titta på Wallander..Jag gillar Ac starkt , jag känner henne inte så bra men jag hoppas jag lär känna henne bättre=)...hon är då dom få som ha tagit kontakt med mig och velat vara med mig efter att hon varit här på fest en gång..hon är en super gullig tjej..de är bara synd att hon kanske är liiite väl för ung igentligen..men hon värkar vara äldre än hon är..=)så blir å umgås med denna tjej å hon är så sugen på följa med till luleå festa som hade varit svin skojj!..hon har bara bott här sen sommras så hon är nästan ny här i stan..men hon tycker då som jag att denna stad är trist!..haha
Men i allafall så sen så satt jag och jocke såg på reprisen på melodifestivalen..å Olas vart jag direkt kär i diggar den som fan!..salem alfakir som också gick vidare var helt okej..men en röst som jag och jocke förälskade oss i  hans röst det var den där gruppen vet inte vad dom hette eller låten dom gick vidare till andra chansen...
Så jag kommer sitta bänkad nästa helg=)...å jag bara diggar Dolf lundgren han är bara så cool!..å måns är ju sååå söt!..men att han försöket vara rolig funkar inte..de blir som inge bra!

Idag så jobbar jag kväll så ska nu ta tag å vika tvätten sen igår kväll och pyssla lite här hemma å duscha.


Så vill Jag bara säga Grattis lilla älskade Stig som vann priset för Årets Tränare=)...det var du så värd!..jag visste att du skulle vinna!!nu sitter du på ditt moln där upp och ler och är säkert väldigt nöjd=)...du var otroligt duktig på det du gjorde..Synd att du inte kunde ta emot priset själv bara..
Du var en sån underbar människa och det är tomt utan dig!
Vi Saknar dig!
Men du finns i mitt hjärta min kära svärfar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!