12/5

jag har igentligen ingen stor skriv lust men jag kan ju ändå slänga ner några rader...

Vi har haft så grymt tur med vädret..har varit kanon ändå har man inte varit mycke ute alls..å mina promenader har som försvunnit helt..det är inge bra!..de är nu man ska passa på när de är bar mark och sol..men det känns inte så jätte kul och gå själv..å jocke får man knappast med sig...
Skulle behöva nån att prata av mig med..en riktigt vän!..jag har ju de men dom är inte här =(
Livet börjar ju ta fart man har jobb och nu har man sig en bil...men de är något som saknas?..vänner och människor omkring på min fritid..bara umgås eller hitta på nått med någon..det betyder väldigt mycke ha sina vänner omkring sig..det känns annars så ensamt..
Å jag eller Vi vill så gärna ha barn..men inte här, det går inte..jag hoppas att vi en dag kan flytta där vi är lyckliga och kan skaffa barn..
Nog pratat om det man blir bara deprimerad annars...
En sak som gör mig lycklig är mitt jobb...jag bara älskar det!..världens bästa arbetskamrater!..vi har kul som helst..jag vill helst bara stanna kvar!man har alltid ett leende på läpparna när man är med dom...och våra gulliga pensionerer=)..det är så underbart när man får höra hur bra man är , hur vacker man är å att man är en riktig Ängel..de värmer när man hör de..ibland är man klart lite less på jobbet men de är väl alla någon gång...sen finns det vissa lite jobbiga..men dom flesta är helt underbara och man kan aldrig vara på dåligt humör..
Tänk att jag hade förufattade meningar om detta jobb..å det är de många som har men man vet inte hur roligt de kan vara igentligen!

Apropå jobbet å så..jag hade mina nya fiiiiina skor idag..å jag är ju så nöjd över dom!å alla tyckte dom var fina..å vissa skratta när jag visa å påpeka att dom är rosa..haha..dom tycker jag alltid är så färg glad på jobbet....å de är ju sant jag har mycke färger ändå..men de är som jag..jag gillar färg=)....dom beskrev mig som en "färgklick"...eller också som en lite smällkaramell...hihi..de är jag de=)
Dom har ganska kul åt mig på jobbet..å även jag kan som driva med mig själv..för jag är inte allt för smart..haha..men de är ju jag!

Det blev några rader ändå om lite blandat..när man väl börjar skriva brukar det gå bra..nä nu ska jag hoppa i duschen..
Tja råå !


Jag är en smällkaramell !

Kommentarer
Helena

Min lilla smällkaramell! :) <3

2010-05-12 @ 21:19:23
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!