14/5

Det blev en tidig kväll igår..skjusa jocke till trafikskolan direkt efter jobbet så det blev en sen middag..skulle bjuda jocke på mat men i stället blev det tvärtom..haha..kolla mitt konto idag det är inte så mycke kvar på de..
Men det vart en go pizza som satt som den skulle!..jag hann se simpson och käka två huvudvärkstabletter..så somna jag för hockeyn vakna när de stod ett noll och hörde sen lite att sverige gjorde mål..sen var jag som i drömmarnars land..vakna sen igen vid tolv och tänkte att de var ingen ide att vakna till liv för det var redan så sent...så jag har sovit måååånga timmar..kankse min kropp behövde?!jag vet inte..men skönt var de..så idag har jag klivit upp tidigt..men de har varit piss väder ute..men de kan vara ganska bra att de regna för de behövs för att det ska bli grönt ute..
Så idag har man vart rastlös jag och jocke har inte gjort mycke alls..för vi vet inte vad vi ska göra!
Men ska skjusa jocke till trafikskolan så småningom och så blir det så ska det låta så klart=)..


Hitta denna , jag vill ha!..slipper man ha flera olika då har man alla på plats=)så ge mig!..till födelsedags present kankse ?:p ..hehe
Jag vet jag sminkar mig aldrig men gör det ibland..men det kan vara kul att ha å prova olika saker(även om jag är kass på att sminka)

http://stinamarkan.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!