31/5

Har varit soligt idag. Jocke har klippt gräsmattan och jag gick ute och gick med Byzzy=) mycke härligt!sen Har jag diska och satt ute med kissen en stund men även om det har varit soligt har det varit kallt och sitta ute..brr!
Så nu har man duscha och ätit det goaste på länge, fick tips av jockes farmor så vi gjorde potatisgratänng och hade i lax och purjolök och ost..Fy så gott det var!!det måste ni prova göra!
Sen har jag Passat på och städa ur garderoben och kasta trasiga kläder och kläder som jag aldrig andvänt men det gjorde lite ont i själen och kasta det för vissa har man fått men aldrig andvänt man som tror man ska andvända men dom har ändast legat känns onödigt då och ha det liggandes i garderoben. Jag har inte slängt allt. Vissa som jag inte använder har jag spara. Det får ligga ett tag till får se om jag ids andvända det men det känns bra att ha rensat det allafall=)och att kläderna går till rödakorset.
Snart ska jag fara iväg och jobba, får skjus av jocke idag för jag ska skicka iväg mammas present.
Se ya !


Kommentarer
Tjoffsan

Ja det tror jag med;) Men jag skriver juh bara vad som är sant och vad jag känner. och jag menar varenda ord!<3



Saknar dig med lovar och höra av mig så fprt jag hör något och jag hoppas jag med håller tummarna jätte mycket!



Älskar dig gumman och saknar dig! Tänker på dig glöm inte det<3



Puss

2010-05-31 @ 16:41:26
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
Helena

Naaw vad söta ni är på bilden :)

2010-05-31 @ 17:03:57
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!