3/5

Helgen har varit super!
Lördagen så vart de bara vara hemma och myste=)
Söndag är en dag jag inte kommer glömma!..
tog mig en promenad och var åt grillat På kantarellvägen..super gott!
Sen så följde Peder och Marcus mig och titta på en bil..
Så nu är jag Bilägare!..det känns så underbart!...det blev en jetta men den går jätte bra och är så fin!..så igår var jag och jocke ute och körde..hälsa på Eva och roffe, så sen till johan..vet du befriande de känns och har bil..jag är så glad!..iiii !!
Min egen första bil!
Idag har vi varit och köpt så jag ska stoppa ny klädsel och toning men jag köpte kankse fel..så den kan bli super ljus så man knappt ser att de är toning..men vi får se hur det blir!sen har vi varit på dollar och på ica och stor handla..fy fan så skönt att slippa gå hem med matkassarna..de är en helt brefrielse!

Klart har vi varit till dig Stig..grattis idag fyller du år!jag och jocke var och köpt varsin fin ros och en ängel=)
Du är Saknad!..tycker det känns ovärkligt jag har inte förståt att du är borta känns bara som att du rest iväg..men kankse det du har gjort rest i väg på en Lång resa..
Grattis ännu en gång och kram på dig och hoppas du fira din födelsedag ordentlig där uppe men det gör du säkert för solen lyser Idag=)

Ska på en stund äta mat och sen ska jag ta bilen på jobbet!.hihi!
Men sen har jag fått en avi som jag ska hämta ut och jag har ingenaning vad det är!..jag har inte beställt nått så det blir spännande å se vad de är!! iiii

Här är rosorna och Ängeln till Stig

Kommentarer
svärmor

Mycket fint, jag grät floder när jag var dit och la tre rosor och såg det där. Blev så glad i all sorg. Sara och Peder har också lagt en bukett där och Makkan har lagt en i skogen där han alltid gick.

2010-05-03 @ 21:52:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!