7/5

Var jätte trevlig kväll på tjej jouren=)..och den mest värda gång om man säger så...fick prova ringa till varandra och vara tjour tjej och sen prova vara som "sökande"...vi ville som inte först tyckte de var så pinsamt..men de gick bra=)...bra att få testa...å jag kan säga att de är inte så lätt..ställa dom rätta frågorna för vi är ju där för deras skull så vi kan inte säga vad dom ska göra..de gör sina egna val!..så vi fick oss ett fint intyg att vi gått i genom den så kallade utbildning eller hur man ska säga..jag kände mig lite dum för jag har ju inte varit så mycke där..men nu känner jag mig så redo och kunna ta ett steg längre..det känns som jag vill verkligen de här!...Så nu är man Tjour tjej i Lycksele!
men alla vet nog inte om att den finns men det är snart i full gång kan jag tänka mig...

Men nog om det nu för stunden..Igår så for vi till lyckan för att fixa baslådan..så nicke och jocke höll på ett bra tag å bängla...men dom var så duktiga=)...å peder höll på byta stötdämpare på åsas bil..han är bra på bilar!..jag fattar ingenting på bilar så jag stod titta mycke på vad peder gjorde å sen på vad grabbarna gjorde på min bil...man kan ju alltid lära sig nå nytt..haha..inte för att jag kan göra dom sakerna bara genom titta men de kan vara bra och se hur det går till...sen hjälpte peder med min bil..
Det är så mycke värt att man har någon som hjälper än med sånt
Så tack grabbar !
Det var nå Jävulst kallt igår så jag höll på frysa ihjäl!!..å dom var ju inte klar förren typ vid tolv..så vi for och köpte nå gott å såg en film..å jag låg under täcket med kläder och frös..mina händer var iskalla!!!
Så i natt har jag sovit med morgonrock på plus täcke i natt..

Idag har vi inte alls gjort nå vettigt alls varit å handla lite på bolaget, varit på expert och köpt usb minne till sterion..
Så nu efter vi ätit middag ska vi fara till Nickes stuga och dricka öl i helgen=)...gu så skönt de kommer bli och få komma bort för en stund!
Hur skönt som helst och ha bil !!

Trevlig Helg !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!