9/5

Helgen har varit jätte mysig=)
Vi har haft tur med vädret..det har varit så skönt och komma bort en stund..där de är tyst skönt=)
Vi druckit öl..jocke å nicke har bängla med bilen..spela kort och bara känt lugnet även om jag är lite rastlös av mig..haha
Så har jag varit i Åsele första gången i mitt liv..handla på ica och ätit på grillen..haha..man missar inte så mycke av att inte vara där :p ..haha..
Så nu är man hemma igen...har duscha och pussa på kisse lite..klart man har sakna sin lilla kille<3
Det var tur jag städa innan jag for skönt och komma hem till ett städat hem så nu ska jag bara ta det lugnt..

Härligt å titta ut över vattnet
Detta kom nickes farfar eller var de morfar minns inte..haha..

Jååå gamm skotern :p
Räääsern!..men den gick inte och trampa med..
Jåå man måste ha hjälm på sig när man dricker öl

Kommentarer
Helena

Snygg tröja, jag har en likadan ;)

Bikbok?

2010-05-10 @ 14:16:59
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!