Helgen

Helgen har varit hur underbar som helst! vi var till Umeå igår hela dagen och fick spendera en hel dag med älsklingen=)sen så mötte vi Sara och Åsa..jag och jocke blev bjuden på en nacotallrik, Tack så mycke för de det var jätte snällt=)..och medans vi åt så spelade och sjöng en kille som var jätte duktig det var inte illa. Maten var helt okej inte det goaste det saknade salsa såsen men den var godkänd allafall.
Vi gjorde några bra fynd!jocke fick pengar av sin mor och handla. Han köpte flera thirtar och ett par shorts jätte fint allt ihop=)Jag köpte ett par skor , två linnen och en jacka, jag har bara vinter jackor så det var ett bra klipp!
Och sen på kvällen så kom Vanja , Mattias och deras lilla Alysia, hon är så söt!Vi såg på Eurovison och hade det trevligt, Tack för sällskapet=)
Idag har jag inte hunnit så mycke sov länge. Var och åt på norräng och fika en super god tårta!
Helgen kunde inte blivit bättre=)

Jag blir så ledsen när vissa säger vissa saker.


Här kommer lite bilder på vad jag köpt :

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!