8/5

Nu är jobbar helgen över=) de känns skönt men de har varit skönt och jobba för man har känt sig på bra humör=)..Även fast vi har fått mer och göra och vi inte vet hur vi ska få ihop de för att de ska funka så känner jag mig positiv..de gör inget å jobba över på kvällen som jag gjorde i fredags kväll, de får ta den tid de behöver..men de kommer nog bli bra till slut även fast de bara känns kaos på jobbet..jag tror folk behöver semster:p..de känner då jag att jag behöver!

Jag längtar till sommaren så här MYCKE!!..De kommer bli så fucking Awesome sommar!
I juni när jag fyller år den 18 är en lördag och då är jag ledig=) Så då blir de fira den med dom bästa<3
Tove kommer komma hem då och de känns så jäkla toppen!..Så då blir de Boden till farmen och se drängarna..Så jäkla kul vi ska ha de!!..dansa och skrika oss hesa!..Jag har varit på drängarna en gång förut och de bland de roligaste jag varit på..så de kommer bli Awesome!!!!


Och över till något helt annat :p..hehe..Min bror har varit till lule i helgen..å jag ville bara sätta mig i bilen och fara!..De är typiskt att han kommer när jag jobbar=(...men jag har suttit med han både fredag och lördag i telefon i flera timmar..så de har vart sena kvällar i helgen..men de är värt!..Jag saknar min bror så jäkla mycke!
även fast han inte är en ängel och gjort vissa saker så är jag ändå stolt över han!

Jo sen Ida som kommentera om min blogg design så vill jag bara säga att den har jag inte gjort själv utan den finns på bloggdesign.nu.. men tack för kommentaren kära du=)

Nä nu ska jag sova, för de blir jobba heela dagen i morgon men jag har lite sov morgon till åtta:p..Man är alldeles slut nu när de har varit så mycke på jobbet..å de lär vara så här ett bra tag! men då sover man gott om kvällarna..hehe :p
Sov Gott !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!