19/3

Helgen har varit super bra!
På fredagen tog jag ganska lugnt..tog mig en promenad och sen på kvällen så blev de mys framför tvn=)
Lördagen så städa jag och jocke lägenheten och sedan blev de tvätta:p..På kvällen så åkte jag till Elisabeth från jobbet och där var en liten del av Centrum=)..Bara brudar..hehe..dom drack å jag drack alkoholfritt..Käkade även en jätte god tårta som Elisabeth bakat, hon är så duktig! Vi surra och hade jätte trevligt=) Tack Tjejer <3
De var skönt och få komma bort bara en stund även om Oliver fanns i mina tankar hela tiden så kändes de skönt och bara få lämna för en stund och få surra och få vara social med andra=)
Söndag så tog jag mig en sovmorgon en stund på förmiddagen för sen hoppa ur sängen för att gå över till svärmor och äta våfflor=)) De var ju ändå våffeldagen :p..Sedan tog jag en promenad med Sara och Malin i de trista gråa vädret men de var skönt ute och de blåste inte=)
Kvällen spenderas framför så ska de låta:p
Kunde inte bli bättre=))

Idag har jag varit ute och promenera..De har snöa idag och de är grått ute men de har varit så skönt=) Jag ska försöka att gå en promenad varje dag=)..
Så Oliver ligger och sover i vagnen och jag har hunnit diska och dammsugit..skönt att han sover!För han är vaken nästan hela dagarna så man hinner inte göra nå då så nu passa jag på :p

Har suttit och kolla på nya skor, ett par sneakers typ..mina lever jag i och de borde vara dags för ett par nya..men jag är ju snålarn själv så har inte hitta nå..men när jag väl bestämt mig att okej då får inte vara för snål så finns ju så klart inte skorna kvar=(
Men nu har jag lite tid och kika runt så nu ska jag se om jag verkligen hitta ett par då ska jag klicka hem dom direkt :p
Så ni alla får ha en bra dag=)


Bilder tagna av Elisabeth från hennes blogg :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!