21/3

Natten igår var inte så jätte kul allafall mest för Jocke..Oliver ville inte sova och jag tvinga Jocke att söva så han kom inte i säng förren halv tre..Jag sov från tolv typ..Men jag var så irrirterad på Jocke så jag straffa han och låta han söva lilleman..Jag har kännt mig irriterad en längre tid som låg och grodde men de kom väl ut då..om vad jag var arg över behöver jag inte säga..jag behöver inte gå in så allt privat och Jocke ville inte att jag skriver om sådant..men vissa kankse har en aning om vad de gäll..
Men i allafall så var Jocke väääldigt trött när han skulle till jobbet och de kan jag förstå..jag tyckte lite synd om han sen..Lilleman somna om sen på morgon sidan vid nio och sov till tol nån gång..så de var så skönt och kunna sova en stund=)
Sen blev de dagliga promenaden =)
Jag var så duktig att jag skrev en veckomatsedel om vad jag skulle äta resten av veckan=) Jag till och med kolla och tog nå recept ur kokbok och de brukar jag aldrig göra!De var inga avanserad grejjer men de känns kul och göra nå nytt än att bara äta samma mat jämt..Synd bara att inte Jocke kan äta=(..han har ju börja leverbanta inför opreation..
Men jag kände mig glad faktiskt när jag gjort matsedel och kände mig lite duktig..haha! Så när jag hade ätit middag så fick Jocke ta hand om Oliver och jag fick fara och handla..för en gång skull var de skönt att vara helt själv bara för en stund..
Sen på kvällen bada vi lilleman och sedan blev de se film..den nya chipmunks :p..Oliver somna då vid tio tiden=) Så de behövdes ingen vankning i natten, fast jag sa till Jocke att jag kunde vara vaken i natt men som tur var så gick de fint=))
Men vi såg inte länge förren Jocke somna och jag orka inte se filmen så vi gick och la oss..
Lilleman vakna vid 4 i morse och jag var väldigt trött men jag mata han och försökte få han somna om de gick inte..Jag frustrerad och lilleman skrek och Jocke arg..tillslut sa Jocke att jag skulle låta Oliver gå till han..så jag gjorde de..och de sluta med tårar..Nå mer tänker jag inte skriva på bloggen..Men jag har kännt mig som världens sämsta!
Lilleman somna allafall om vid sex när Jocke for till jobbet och jag somna då också om vakna efter nio och lilleman sover fortfarande och klockan är halv tolv..Så skönt !Han är så fin och man vill inte sluta titta på han <3
Nu ska jag göra mig nå frukost och sen får man se hur dagen gryr!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!